11.11.2007

Bir bedende 3 CAN!


Jüli'nin özel isteği doğrultusunda:


Tarih : 21 Mayıs 2007


İlk muayene için 19nda Dubaiden geldim. Gebeligimin 7.haftası ve ilk kez ultrasona gireceğim. Bebek haberini herkesten gizlediğimiz için ve Emrahta Dubai'de kaldığı için tek başıma doktorumun muayenehanesinde sıramı beklemekteyim. Aklımda yüzlerce şeyler ama en önemlisi ilk kez bebeğimi göreceğim anın hayalini kurmaktayım.

- "Özlem'cim seni alalım"

Olur alın da bana içeride ne yapacaksınız? Soyunacak mıyım yoksa öyle oturacak mıyım? Filmlerde gördüğüm sahnelerden başka bir tecrübem yok ki. Ne denilirse yapmaya hazır bekliyorum. Doktorum içeri giriyor. Yapmam gereken herşeyi robot misali yapıyorum. Elimde kamera; Emrah'a seyrettirilmek üzere... Hem bilmediğim görüntüleri en iyi nasıl alırım sıkıntısıyla hem de bebegimi görebilme ümidiyle, aşağıda neler olduğunun farkına varamadan, herşeyi çok basite indirgeyen doktorum:

- "Özlemcim, bir seferde iki bebek. Bu yaşta zaten en güzeli olmuş. Daha ne isteyeceksin..."

(Bu kadın ne diyor? Ne 2 bebeği, ne yaşı? Yaşımın nesi var? Yanlış mı duydum, bir sorsam mı? Ama bu kadına bir şey sormak zor. Ne yapsam, biraz daha konuşmasını mı beklesem?)

- Özlem'cim, bak görüyor musun? Şu keseyi, şu da aradaki zar...Bir daha doğum sıkıntısı çekmene gerek kalmayacak...

(Nasıl ya?!?!)

_ Birgül Hanım, ikiz mi dediniz? Ben sadece bir kese görüyorum. Anlayamadım??? (Elimde kamera ve ben cekimdeyim bu arada)

- Bak güzelim, ..., şimdi gördün mü? İki kese yanyana...

(Bir çığlık!)

_ Ayyyyyyyy inanmıyorum, inanamıyorummm. İkiz mi?


Hamilelik işte, algı sıfıra yakın; meğersem diğer 2 küçücük beden - daha doğrusu embriyo-beynimdeki ve bedenimdeki herşeye ortak olmuş bile...

İşte o an içimde uzun zamandır hissetmediğim, adrenalinin salgıladığı korkuyu ve heyecanı aynı anda duydum. Tarifi imkansız Jülide'ciğim. Hayatımda en çok istediğim şeyi, 2 katıyla yaşamak ve sahip olabilmek... Duygularını bağıra çağıra gösteremeyen bir insan olarak, içimden delicesine bağırıyordum : sizi şimdiden çok seviyorum diye...






1 yorum:

jülide dedi ki...

canımın içi ne kadar güzel anlatmışsın, sabahın köründe, işyerinde, henüz uykulu olmama rağmen acayip duygulandım, ağlayacağım şimdi:-)
İkizi olan arkadaşlarım var, ama inan ben de ilk kez ikiz sahibi oluyormuşum gibi hissediyorum:-) Kendimi teyze gibi hissediyorum:-)

Lilypie Third Birthday tickers