16.11.2007

Kalbimizdeki Aslanlar Kükredi



Kimse yalan söylemesin; Bebek bekleyen herkes, keşke oğlan veya kızım olsa der. Dışarıda itiraf etmek zor olsa da içten içe bir tercih vardır. Mesela benim kayınvalidem kız çocuğu hiç sevmediğini hep söyler ve Allah ona 3 tane aslanlar gibi erkek evlat vermiş. Diğer örnek Annem; Erden'in hemen peşinden bana hamile kalınca ve beni 4 aylık olana kadar herkesten sakladıktan sonra benim kız olduğumu biliyormuş, hissediyormuş belki de istiyormuş. O zamanlar tabii ultrason yok, karnının şeklinden herkes bu da erkek olacak dese de, O beni hep kız bebeği olarak hissetmiş ve o sevgiyle karnında taşımış...

Benim kalbimde yatan aslan hep kız olmuştur, Emrahın ki erkek -her erkek gibi- ...

16 Ağustos 2007 tarihinde doktorumla randevum var ve 19. haftada artık cinsiyetleri belli olması lazım. Malesef doktorum girdiği normal doğum uzamış ve sekreteri randevuyu iptal etmek üzere aradı. Ben, teselli edilemez bir şekilde, hem bağırmak hem ağlamak arası bir sesle hayalkırıklığımı belli ediyordum. O sekreterin de umurunda ya!

Ne Emrah, ne Seçil ne de annem beni teselli edebiliyor, bugün cinsiyetlerini öğrenecektik diyerek sürekli bir ağlama krizine giriyorum. Huy olarak çok benzediğim anneciğim her zamanki gibi imdadıma yetişiyor. Ahmet Başaran'ın tanı merkezinden randevu alıyor. Aşağı yukarı aynı saatlerde Emrah ve annemle tanı merkezinde buluşuyoruz. Bende gözler şiş, halen hiçbirşey beni teselli edemiyor haldeyim. Ender yaşadığım hamilelik sendromu işte! Olsun o kadar!

Ahmet Bey ultrasona hızlı giriyor; ilk dakikalarda A bebeğin erkek olduğunu sevinç ve gurur karışımı duygularla öğreniyoruz. O an o kadar mutluyum ki, Emraha baktığımda gördüğüm o buğulu gözlerdeki çok şey anlatan ifade... Adı üstünde detaylı ultrason işte! Kalp kapakçıkları, beyindeki damarlar, parmak sayısı, plasentanın kan akışı vs derken bir türlü B bebeğe sıra gelmiyor. O sırada bana anlatılan herşey kulaklarımda yankılanıyor, ben B bebeğe kendimi hazırlamış bekliyorum. Allahım, 2. de erkek olursa, kız olmazsa bir kere daha dener miyiz, kız kıyafetleri yardım kuruluşuna mı gidecek gerçekten, 2 erkek nasıl azgın olurlar herhalde soruları ile yoğunlaşıyorum. Nihayet B bebeğimize sıra geliyor; Ahmet Bey'in önemli olan sağlıkları gibi nasihatları arasında çıkan KIZ lafı beni kendime getiriyor. Şimdi gözü buğulanan hatta gözyaşlarını saklamaya çalışan benim! Bu kadar mı güzel olur herşey(dilimi ısırıyorum); Allah bahtlarını da açık etsin, sağlıkla gelsinler demekten başka birşey kalmıyor.

Üçümüz birbirimize fırlattığımız gizli bakışlarla ne kadar mutlu olduğumuzu ifade ediyoruz. Ve bu güzel haber tüm aileyle ve de bu haberi bekleyenlerle paylaşılmaya başlanıyor.

Bizim rüyalarımız gerçek oluyor ve yeni bir hayata doğru koşuyoruz!!! HIZLA...

Kızımızla ve Oğlumuzla!

Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers