16.11.2007

Hadi Bakalım...


Bebek beklerken en önemli anlardan bir diğeri de bebeğinizin cinsiyetini öğrenmektir. Beklentiler eminim ki vardır, herkesin gönlünde yatan bir aslan misali... Öğrenmeye yakın artık dersiniz ki sağlıklı olsun hiç önemli değilllll!

Bizim 3 seçeneğimiz vardı. Tek gebelik bu %50 iken, çoğul sayısına göre epey bir düşüş yaşanıyor. Bizim durumumuzda 2 erkek, 2 kız veya 1 kız-1 erkek; Kulağa hoş gelen tabi ki son seçenek. Bakalım biz hangisini yakalayacağız.

Bu tamamen kadınsal bir içgüdü: Canım yeğenim Arat'ın doğacağını öğrendiğimde; Dubai'ye döner dönmez erkek bebek için alışveriş yapmaya başladım. Korkunç zevkli birşeydi. Nasıl keyif aldım anlatamam. O sırada bende hamilelik yok. Ama ciddi bir keyif duyma sözkonusuydu; hatta farketmeden abartmaya da başlamıştım. Beğenirler ya da beğenmezler düşünmeden Arat'ıma bavul yapamaya başlamıştım.

Eeee tabii sıra bize de geldi. Çok açıkça şunu söyleyebilirim, benim aslanım hep kız oldu. Belki o hislerle belki Arattan aldığım o erkek bebek için alışveriş yapma zevkinden sonra hamile olduğumu öğrenir öğrenmez, kız kıyafetleri almaya başladım. Bebeklerimin cinsiyetlerini öğrenene kadar da bu böyle devam etti. Tabii ki iki cinsiyete uygun olacak renkte bir sürü tulumlar almayı da ihmal etmedik. Ama kız bebekler için o kadar albenisi olan kıyafet ve aksesuarlar var ki insan ister istemez bir el atıyor. Sonuç : İki bebeğimiz de erkek olursa, koca bir bavul kız kıyafeti hibe edilecekti hatta bağışta bulunacağım derneği bile seçmiştim ki ben de herhangi bir hayal kırıklığı olmasın, içim rahat etsin diye!


Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers