28.11.2007

Son Moskova Sirki!


Günlerin bu kadar hızlı geçtiğine inanamıyorum. Henüz yazmayı planladığım o kadar şey var ki, kalan süre içinde hepsini aktarabilmek zor olacak. Elimden geleni yapmaya çalışacağım.

Artık doktorumla bir randevum kaldı. Bugün bebeklerimin ikisininde başının yine aşağıda olduğunu öğrendim. Emirim zaten içeride çok sakindi ve hep başaşağı ; İremim ise adeta son Moskova Sirk çadırının en büyük yıldızı edasıyla dönüp duruyor, halen!!!

Bu hale nasıl geldiler inanamıyorum...



Hafta 18

İçemde kayan yıldızlar var; hafif hafif.



Hafta 19

Bu akvaryum olmalı! İki adet dünyanın en güzel bebişi, yüzgeçlerini çalıştırmaya ve yüzmeye çalışıyorlar.



Hafta 20

Sanki içimde iki güvercin kanat çırpıyor.



LiNEA NEGRA BELiRGiNLEŞMEYE BAŞLADI, YAŞASIN!!!



Hafta 22

Ellerimi karnımın üstüne koyuyorum ve bekliyorum. Birden bir kabartı, dalgalanma.

Kızım sağ, oğlum sol tarafımda hep. Keselerin yeri değişmiyor. Keselerin içindeki yerleri değişiyor.



Hafta 23

Bir köprünün üstünden hızla geçerken insanın midesi bir tuhaf olur, içi ürperir ya, aynen öyle bir his. Karnıma bir bakıyorum; bir dalgalanma veya bir şişme.



Hafta 27

1 kg üstüne çıkmış bedenleriyle iki meleğimin kıpırtıları, hareketleri belki de içerideki kavgaları bana o kadar huzur veriyor ki, tarifi zor.



Hafta 30

Ellerimi hareket ettiğiniz yerlere koyduğumda, rahatça ayak, dirsek, popo gibi yuvarlak ve keskin uzuvları hissebiliyorum. Artık aramızda ciddi bir bağ oluştu. Ellerimi, dokunuşlarımı biliyorlar, tanıyorlar!!!



Hafta 33

Dışarıdan gören insanlar, hareketlerine şaşırıp kalıyor. "Benim muzicelerim, meleklerim; sizinle gurur duyuyorum".

Şimdiden show dünyasına girdiler :).



Şimdi

Tarifsiz sevgi; popolar, başlar, eller, ayaklar karman çorman ama biz birbirimizi artık çok iyi biliyoruz. Emir sola doğru geriniyor, İrem sağa; benim karın dikdortgen şeklini alınca düşünün halimi, nasıl nefes alabildiğimi... Ben sanardım ki hamile karnı hep yuvarlak olur. Benim karnım geometride varolan her şekile girmiştir, şahitleri bulunur!!!

Sonra sesimden veya okşamalarımdan yine sakinleşip, yakınlaşıyorlar.

Babayı da biliyorlar, baba onlara her akşam gitar çalıyor. Dünyaya geldikten sonra yaşayacakları olası kolik sendromu için önlemleri almaya başladık bile...






Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers