8.10.2009

Taşındık!!!

Aman Allahım taşınmak, ev yapmak, ustalarla uğraşmak ve o sırada ikiz çocuklarına bakmak bayağı zor bir işmiş.
Haberi olmayanlara yeni bir haber: Sonunda kendi evimizi aldık. Çocukların çıkıp oynayabileceği oyun parkı ve havuzu olan, oldukça güvenlikli bir sitede bahçeli bir ev. İçi tamamen sıfır olan evin yapımı yaklaşık 4 ay sürdü. Halen detaylarda uğraştığımız evimiz için sırf mimar seçmek 5 haftamızı aldı. Ama verdiğimiz karardan hem pişman olduk hem de tecrübelendik. Bir daha en şahsi kanaatim ucuz etin yahnisini gerçekten de yemeyeceğim.
Bu süreç içinde yine bizi özlediniz. Ama benim gerçekten yazı yazacak veya resimleri ekleyecek ne vaktim oldu ne de ruh halim vardı. Neyse sonunda kendime gelmeye başladım ve bloguma geri dönmenin vakti dedim ama içimde halen şöyle bir duygu taşıyorum: Bu kadar özelimi internet ortamına taşımam ne kadar beni yaralar ya da aksi neler kazandırır. Sonunda şu sonuca vardım. Bu blog sayesinde ikiz annesi olup bir yerlerden bana ulaşan yeni arkadaşlar edindim ve başka ikiz annelerine pek çok konuda faydam dokundu. Olumsuz bir tepki de henüz almadım. Birkaç rahatsız olma durumları yaşandı ama yaptığımın ne kadar iyi olduğunu bana hatırlatacak ufak detaylardan ibaret hatıralar olarak bir yerlere çakıldı.
Ve yakında sizlerle olmamızın en etkili yolu bu sayfalar olacağı için blogumuza devam kararı aldım.

Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers