8.10.2009

Çırak Bulundu

Süratime makina bile yetişemiyor. Yazın çıraklık yapmadığım tek süre Sapanca tatili oldu. Menteşeleri düzelt, çivileri yerine oturt, badana yap, profilleri düzelt, düberleri bul derken yaz geçti ama ben çok şey öğrendim. Artk benimde alet çantam var ve ağzına kadar dolu. Artık evin tamirleri benden sorulur.

Demirin motorsikletine bineyim dedim ama çalışmıyor. Anneeee, alet çantamı aldın mı?



Gördüğünüz gibi evin pekçok eksiklerini Kadir abiyle ben hallettik. Annemde bol bol beni öperek teşekkürlerini sunuyor.
Offf yapma anne, her erkek yapar bu işleri (???).



Bira zda ara verelim.


Yok yok bana tatil yok. Tesisatçıda da iş yokmuş, arkasından herşeyi düzeltmek zorunda kaldım.
Kanıta gerek yok herhalde, herşey ortada işte!




Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers