29.03.2009

Kış Geride Kal Artıkkk!

Biliyorum olduğumdan daha tombul çıkmışım, biliyorum şapka bana çok yakışmış... Herşeyi biliyorum ama şu kış bitti mi bilemiyorum. Biz gerçekten çok eğlendik bu kış; çok soğuk günlerde bile dışarı çıktık. Çok değişik bir histi. Ben çok kahramanca elime kesinlikle eldiven giydirmedim. Ellerim buz kesti, kızardı, hissetmedim ama yine de direndim eldiven giymedim! Atkı ve şapkaya laf etmedim, beni daha da güzelleştirdiğini düşünüyorum. Biraz da aksesuar meraklısı oldum bu aralar. Gelecek kışa bakalım Sacide Yengem bana neler örecek, ben de giyip diğer bebeklere hava atacağım ?!?!?!



Bu kışı çok sevdim. Hoş ben her mevsimi çok sevdiğime karar verdim. Önemli olan elimde bir parça simit ya da benzeri birşey. Karnım tok, altım temiz olsun ben her ortama varım. Herkeste gelebilir ama bu aralar artık puset beni sıkıyor çünkü ben yürümek istiyorum. Artık koşuyorum, ne yürümesi! Ne zaman kaçmamaya söz vereceksem annem beni o zaman serbest bırakacakmış. Öleee diyooo :) Bence daha bir süre bekleyecek. ŞŞŞŞŞŞttttttt

Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers