30.03.2009

İkizlerde Uyku

İkiz annesi olarak bu konuyu ayrı bir konu olarak işlemeyi tercih ediyordum ama kısaca: Yaptığım doğrularda var, yanlışlarda ama çocuklarımın ihtiyaçlarını en iyi bilen kişi olarak, gelişimdeki her atılımdan da en çok ben sorumluyum. Buna uyku düzeni de dahil. Bu konu da yüzüme ya da arkamdan söylenen pekçok şey olabilir ama şimdilerde anlıyorum ki ben, meleklerimi ağlatmamakla doğru olanı yapmışım. Herkesin annelik vicdanı farklıdır. Bu da benim ki oldu!!! Ağlatma yöntemi, eski yöntemler, sallama yöntemleri,vs... bana göre olmadı. Bana göre olanla da geç olsa da kendi düzenimizi bulduk ve diş sancıları ya da hastalıklar olmadığı sürece gayet sağlıklı bir rutinimiz oluştu. Nasıl olduğunu çok yakında anlatacağım. Bizi izlemeye devam ediniz.
Yukarıdaki resimde, bu geçiş dönemlerinden birinde olan meleklerim sütlerini kendi içerken.

Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers