30.03.2009

Yerel Seçim için Oy Veriyoruz

Bizimkiler bir telaşlı. Aman Emir niye halen uyuyor, yemeği hızlı yemeliymişiz. Hızlıca hazırlanmalıymışız. Meğersem oy kullanmaya gidecekmişiz. Eve seçmen kağıtları gelmiş, yerel seçimler için. Off bu kadar dışarı çıkarız ama bu kadar çok insanı birarada görmedik. Herkes Kadıköy'ü kurtaracakmış.... Duyduklarımızdan birkaç söz işte!
Baktık ki geç kalacağız, yemeklerimizi bile sıradayken yiyebildik.

Neyse bir elimde seçmen kağıdımla, bir elimde krakerimle babamın dönmesini bekliyorum. Annem sonra benim oy kullanacağımı söyledi. Bir heyecanlandım ki sormayın, resmen karnıma bir ağrı saplandı. Yoksa bir okulda oy veriyoruz diye mi stres oldum acaba?



- Aloooo, Uras verdin oyunu abi??
...
- Evet evet, bende sıramı bekliyorum. Ne oldu kime mi verdin oyunu?
...
- Söylemez misin?
...
- Ne yapayım oğlum ben senin oyunu,bir sürü adam ismi var orada işte. Ben bir hatun ismi yakalar yakalmaz basıcam EVET'i!
...
- Olur canım, salı görüşünce detaylı anlatırım, şarjım bitiyor şimdi. Öperim.

Not: Emir'in elindeki cep telefonu, İrem'in yalaması ile kısa devre yapıp kullanım olalsılığını kaybedince oyuncak telefonumuz oldu. Çalışmıyor. Bilgilerinize.

1 yorum:

Gül dedi ki...

Anneler gunun kutlu olsun canım..
sevgiler,

Lilypie Third Birthday tickers