13.02.2009

12 Şubat II. Bölüm

E- Ne güzel kadın bizim ananemiz. Bugün de ayrı bir güzel yoksa bize bir hediyesi mi var?
Ö- Hayır oğlum. Hep ananeniz hediye alacak değil ya, bugün onun doğumgünü. Biz ona özel bir hediye alacağız.
E- Tamam ben buldum!!!


E- Annenenenenene, anenenne
A- Bu bugün aldığım en güzel hediyeydi Emircim. Seni çok seviyorummm.
Ö- Gerçekten inanılmaz! Pesss vallahi

İ- Ananecim, ben daha anne bile diyemiyorum ama sana hediye gelen kolyelerden birini alabilir miyim? Diğer gelenlere onu gösterebilir miyim?
Ö- Merak etme kızım, ananenin herşeyi zaten senin dolayısıyla da benim. Değil mi annecim? :)

Bizi pijamalarımızı giymiş, eve gitmeye hazırlanırken kuzen Arat geldi. Ve biz de uyku falan kalmadı. Anne biraz daha kalabilir miyiz?
E- Bu özel günün 4. pastasından da yiyebilir miyiz?
İ- Anane O kolyeyi takabilir miyim?
Anane- Hangi kolye İremcim?
İ- O işte ıh ıh
A- Ne kolyesi, ne pastası ben herşeyi kaçırmışım. Bir yere gidemezsiniz. Hep beraber olalım. Sabihayla dıgıdık dıgıdık yapalım :)))
Anane- Herşey çok güzeldi. Herkes çok özeldi. Hepinizi çok seviyorum...
İYİ Kİ DOĞDUN CANIM ANNEM!!!
İYİ Kİ VARSIN!!!








1 yorum:

Y dedi ki...

Özlemcim öncelikle ben de Ayten Teyze'nin doğumgününü canı gönülden kutluyorum ve hakkaten hala çok güzel :) hiç değişmemiş!!! Senin yorumunu aldım ama bir gariplik var yayınlayamıyorum, reddediliyor her seferinde. Öpüyorum çok

Lilypie Third Birthday tickers