21.12.2009

İrem ve 2.Yaş

Evdeki kutlamalardaki halim ve bir gün önce hediye gelen bir kıyafet ile beni görüyorsunuz. O kadar sevdim ki bu kıyafeti hemen giymek istedim. Kimden geldiğini bilemiyorum ama çok sevdim. Çok teşekkür ederim.Bu arada kimden geldiğini bilemiyorum çünkü hediye tufanın içinde kimin neyi getirdiğini takip edemedim. Bana bana gelen herşey çoook güzeldi!!!

Partievindeyken artık partinin sonlarına doğru hem uykusuzluktan pilim bitmiş hem de yediğim pasta parçaları yüzümün çeşitli bölgelerinde iz burakırken çekilmiş bir fotoğrafım . Çok doğal, çok sevdim.

Amcam yine beni uçururken, offf ne mutluyum ya. Bu kadar yorgunluğun üzerine bana yeniden bir enerji verdi. Canımm


Allahım bugün kesinlikle cennetteyim bir elim şakerde diğer elim yine şekerde!



Ve favori resmim. Kalp içinde annem ve ben. Daha ne isterim duygularıma tercüman olsun diye...





Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers