26.06.2008

En güzel Yenge Bizim Yenge

Arat: Ve Temel o gün bu gündür bir daha oralara dönmemişşş
Emir : Hay Allahım Arat nereden duyupta öğreniyorsun bu fıkraları, altıma kaçırıcam şimdi. Anneee bezimi yine kirletebilir miyim???

Seçil : Özlem, sen de yedek bez yoksa ben de var. 4 numara değil mi?

Özlem : Biz de 4ledik çoktan, bir süre aynı gideriz.

Arat : Aaa olmaz o bezler benim.

İrem : Ya ben de birşeyler söyleyeceğim. Hu huuuuuu. Beni duyan yok mu?

Seçil : Ben seni duyuyorum güzel yeğenim, Özellikle de o güzel kokunu! OHHHHHH

Emir : Arat başka fıkra var mı? Anlatsana...

Arat : Bir gün Nasrettin Hoca...


İrem : Ay ben bayıldım bu fıkraya, hemen birilerine anlatmalıyım.


İrem : Yengecim bana uçtu uçtu yap, sana bir fıkra anlatayım.

Bir gün Nasrettin Hoca...

Seçil : Ay İremcim , harika bir fıkra bu. Nereden duydun. Bravo!

Arat : Anne anne, dur onu ben anlatmıştım yaaa sen bana gül!

Anneeeeeeee

Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers