25.06.2008

Anne ile Kızı 1 Örnek

Düşünüyorum da annemin eşyalarına ilk ne zaman ortak olmaya başladım. Gelişmiş vücudum ve de annemin minyon tipli olması nedeniyle, annemin gelinliğini en son 13 yaşında sığabiliyordum. Dolayısıyla, o kadar da ortak kullanım eşyamız pek olmadı. En son hamileliğimin bir döneminde faydalandığım eşyalarla sınırlı kaldı. Ama küçükken annemin makyaj malzemelerini mahvettiğimi, ayakkabılarını giyip takur tukur ortalarda gezdiğimi -topuklarını kırdığımı- ve Barbie bebeklerime bol bol, kumaşlardan kıyafetler yaptığımı çok iyi hatırlıyorum. Herkes modacı olacağımı düşündüğü bir dönemde işi abartıp, annemin yeni aldığı ve henüz giymediği kıyafetleri kesmeye başlayıp, Barbielerime şahane gece kıyafetleri yapmaya başlamam ile modacı hayallerim bir anda suya düştü. Neden mi? Annemin kesilmiş kıyafetleri ortaya çıkmaya başladığında olanları bir tahmin edin artık!!!
Sevgili Ayşen Teyze de kızımla böyle bir gerilme ortamına girmemiz için, anneler gününde bize 1 örnek ilk pijama takımızı almış. Çok düşüncelisin Ayşencim. Çoook teşekkürler! Öpüldünüz.

1 yorum:

Gül dedi ki...

cok tatli gozukuyorsunuz.. benim de hep aklimda kizimla ayni giyinebilmek.. bu arada sen butun kilolarindan kurtulmus eski formuna kavusmus gozukuyorsun. sirrini paylasirsan sevinirim. cunku ben dogumdan sonra bu konuda pek basarili olamiyorum..

Lilypie Third Birthday tickers