19.06.2010

Babalar GÜNÜ

Ruh halim yeni seçtiğim şablona yansıdı sanırım, kesinlikle içim yağmurlu hatta fırtınalı...
Ben babasız ilk defa Babalar Gününü geçirirken, bana dünyayı cennet kılan meleklerim, babalarına umarım çok güzel bir gün geçirmesine sebep olurlar :)
Ne kadar özelmiş benim babam, her geçen gün bunu daha rahat görebiliyorum ve benim babam olduğu için hem şükrediyorum hem gurur duyuyorum hem de çok özlüyorummm.
Kimse dört dörtlük değildir diye bir laf vardır ve biz bunu zaman zaman kullanırız. Ben bıraktıklarına ve yaşattıklarına baktıkça benim babam 4/4 diyebilirim...
Umarım yarın bizimle olup, bana kuvvet verebilirsin canım babam...
Çok seviyorum seni!

Eeeee bu kadar özel bir insana özel bir yaklaşım yakışırdı. Bunu da benim becerikli annemin ellerine sağlık diyebileceğimiz bir girişim.

Kazım Tunç İlköğretim Okulu, Engin Kosova ANasınıfı 19 Nisan 2010 tarihinde Açıldı.
Hadi Bakalım biraz gezintiye çıkalım.

Evet hep çok özel bir isim-soyadına sahip oldu; kendi gibi özel.

Tabii bu kadar kendini sevdiren bir insanın arkasındaki kadının da kendi kadar özel olması gerekirdi. Son ana kadar bile birbirinize çok yakışıyordunuz. Allah sizi eminim bir sonraki hayatlarınızda da beraber yaşatacak :)

Ve bu güzel yavrular, ne ilk olacaksınız ne de son....



Niye bu kadar gurur duyduğumu anlamışsınızdır artık. Babamın dedem gibi okuttuğu öğrenciler, yaptırdığı okullar, Engin Kosova Lösemi vakfı ve sessiz sedasız kalan bir sürü yardım... O kadar insanı okutan, o kadar insana yardım eden ve tüm insanlarca dua alan bir babam var benim.
Babalar günün kutlu olsun canım BABAMMMM!!!





Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers