31.07.2009

Babanne ve Büyükbabamızın da Doğumgününü Kutladık

Ailemizde nisan doğumlular çok fazla. Ayın 2 ve 7nde doğan babannemizin ve büyükdedemizin doğumgününü bizde kutladık. Günün süpriz konuğu Erdal dedemiz de gelmişti.



Babamız bu güne özel mi özel bir kaburga yaptı mangalda ki anlatılmaz bir daha istenilir ve hemen yenilir. Favori yemeklerimizden oldu bile şimdiden, baba bize yine yap! uzun zaman oldu bile!



Şimdi kısıtlı resimler olduğu için belli olmuyor ama orada üflenmek üzere bir pasta duruyor. ben de her türlü kareyi yakalamaya çalışıyorum. Fotoğraf çekme faslı bitince her ne hikmetse, aklımda ne varsa pastayı ben(özlem-anne) üfledim ve hemen servise geçmeye kalktım. Kısa zamanda durumu farkedince kendime geldim. Ne yaptım ben diyerek, o güne ait komikte bir anı yaratmış oldum :))


O aralar yapmayı ve yaptırmayı çok sevdiğimiz; babanemizin kucağına oturup masal okutma!
Hey gidi günler!!!





Hiç yorum yok:

Lilypie Third Birthday tickers