2.02.2008

Magazin Turu

Ünlü bebeklerimizden Emir Tansug, gecen gün yanında yeni kız arkadaşı evinden çıkarken kameralarımıza yakalandı. Şaşkına dönen çift, önce ne yapacaklarını şaşırdılar.
Emir Bey çok sinirlendi. Yanndaki hanım arkadaşı ise çok rahattı.
Görevimizi yapmaya çalışırken, Emir Bey kız arkadaşının suratını kapamaya çalıştı ama zaten biz çoktan bu yeni aşkı görüntülemiştik.
Ne yaptı ne etti, bizi yeni arkadaşının kız kardeşi olduğuna inandıramadı. Biz çok gördük bu numaraları EMIR BEY!!!
Sonunda bir de utanmadan el kol hareketleri yapmaya başladı. Çık Çık biz kendilerine hiç yakıştıramadık. Bu bizim görevimiz. Neyse biz yine de mutluluklar dileriz...

2 yorum:

GreenSwan dedi ki...

Merhaba,

Ben de 5,5 aylık hamileyim ve blogunu iki hafta önce keşfettim baıldım... hemen ben de bir blog sayfası yaratmaya ve yavaş yavaş beslemeye karar verdim.
www.bitanecikkizimiz.blogspot.com/
henüz hemm blog hem de bebeişim için çook yolumuz var.

pilatescadisi-pilateswitch dedi ki...

ÖÖÖÖZZZZLLLLLEEEMMMMMM beni çıldırtttııııın. Bunlar ne , bunlar ne muhteşem bebekler. Ekranın karşısında gülmekten ve sevgiyle gözyaşlarımı tutamamaktan bir hal oldum. Muhteşemsiniz. Muhteşem dışında daha içeriği yüksek kelimelerin hepsini kullanmam lazım,harikasın. Harika bir annesin, harika bir meleksn sen.Allah seni bebeklerine, eşine ailene ve onları da sana bağışlasın. Bebekler ise inanılmaz.. Snin yazdıkların inanılmaz. Resimler inanılmaz. Allah nazardan saklasın... Seni arayamadım biliyorum uzun zamandır.Artık yaza giriyoruz benim derslerim azalır. Mutlaka kocccaman bir toplantı yapalım parkta...Seni de bebeklerini de içten öpücüklerimle sevgiyle içime sokarcasına kucaklıyorum meleğim.

Lilypie Third Birthday tickers